+420 607 076 166
+421 948 296 693

Reklamace

Reklamace a vrácení zboží zasílejte společně s formulářem na korespondenční adresu:
Bizz Force s.r.o., Odbojářů 475, Rajhrad 664 61

 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ SI PROSÍM STÁHNĚTE ZDE.

 

  1. Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího.

  2. Vrácení zboží:
    Kupující je oprávněn zboží vrátit nejpozději do 2 měsíců od jeho nákupu, a to pouze v těchto případech:

  • Chybné dodávce

  • Při výrobních vadách

  • Pokud je zboží dodáno poškozené a není reklamováno u přepravní společnosti, kdy k poškození došlo špatnou manipulací ze strany dopravce

  • Pokud kupující odstoupí od své objednávky a zboží je v bezvadném stavu a nepoužité

  • Důvodem na vrácení zakoupeného zboží není např. nespokojenost s dárkem, který prodávající může přibalit, či na zakázku vyrobit pro kupujcího.

 

  1. Zboží, které nelze vrátit

  • Prodejní pomůcky (testery, sponzorské sety, startovací sety, apod.)
  • Výrobky úmyslně poškozené
  • Výrobky, které nejsou vhodné pro opětovný prodej
  • Výrobky použité
  • Výrobky, které již byli rozbaleny z původního obalu, a není možné ověřit jejich neporušenost
  • Nelze vracet jednotlivé produkty v případě, že byli zakoupeny jako součást sady

 

  1. Reklamace zboží
  • Záruční doba je v délce 24 měsíců od převzetí zboží / výrobku, pokud se nejedná o zboží/výrobek s kratší dobou exspirace, danou výrobcem. Pak platí záruční doba v délce, jak je uvedena u jednotlivých výrobků, zejména ze skupiny kosmetiky a potravinových doplňků.
  • Záruční doba se nevztahuje na případné dřevěné dárky, které prodávající může kupujícímu přidat k objednávce, a to ani na zakázku vyrobené pro kupujícího, pokud byli prodávajícím vyrobeny zdarma
  • Reklamace se nevztahuje na vady zboží způsobené nevhodným zacházením, skladováním a špatnou manipulací ze strany kupujícího
  • Reklamované zboží doručí kupující prodávajícímu (jinak než na dobírku, kterou prodávající nepřebírá), přičemž při zasílání je kupující povinen zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení
  • Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží.
  • Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, maximální lhůta pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, nebo dle domluvy s prodávajícím

 

  1. Výhry, soutěže a dárky
  • Výhry, soutěže a dárky nepodléhají reklamačnímu řádu

  • Výhru ani dárek nelze vyplatit alternativně v hotovosti, ani vyměnit za jiné nepeněžní plnění

  • Dárky nejsou ze strany kupujícího nárokové, v případě, že kupující může ke své objednávce získat dárek formou zakázkové výroby, ale neposkytne potřebnou součinnost, nebo nedodá potřebné podklady, nebo podklady v potřebné kvalitě, nemusí prodávající takovýto dárek vyrobit a kupujícímu poskytnout, může mu místo toho nabídnout jiný dárek dle vlastního uvážení.

  • O výhru se musí výherce přihlásit neprodleně, nejpozději do 14 dní id zveřejnění výsledků soutěže, poté již nemusí prodávající výhru zaslat, a není povinen ani uskutečnit náhradní slosování, výhra propadá ve prospěch prodávajícího

  • Vymáhání účasti nebo výhry v soutěži právní cestou je vyloučeno.

Reklamační řád vstupuje do platnosti dne 20.7.2020

Nacházíte se na webové stránce LR partnera pana Lukáše Michalčina. Toto nejsou oficiální internetové stránky společnosti LR HEALTH & BEAUTY SYSTEMS, s.r.o.